21 Kasım 2009 Cumartesi

GÖLGELER

gölgeler var!anlamlı gölgeler... yüzümde yaşların gölgeleri, yerde benliğimin, camda insan gözlerinin gölgeleri... bazen gölgelerden, bazen yansımalardan anlaşan ruhlar var... ruhların kılıfı insanlar...
nefesteydik dün gece! kahkaları yankılanıyordu insanların... bu kadar mutlular mı gerçekten diye düşündüm! bazıları mutluluk maskelerini takmış olmalıydı evden çıkarken, bazıları gerçekten mutlulukla doyurmuş olmalıydı karnını ne güzel... ben de mutluydum aslında, mutluydum ama ne bileyim işte, her girdiğim yeri gözlemlemekten alamıyorum kendimi...insanları anlamak ne zor ne karmaşık...
ben yiğit ege ilker kübra kendimize bi şarkı armağan ettik...içerim bennnnnnn ben burda bu akşammm:D ben içelim kavramına uyum sağlamıyorum genelde en kafa içeceğim soda-limon olduğu için:)ama içmeden sarhoş olabilen ve gönlünce eğlenebilen insanlardanımm...uzun zamandır kendimi bu kadar eğlenir bi halde bulmamıştımm!mutlu oldum:) hayatımın anlamları siz varken eğleniyorum teşekkür etmek istedim bu nedenle sizlere

Hiç yorum yok: