5 Kasım 2009 Perşembe

derin nefes al diyafram diyaframmm hava kokusu kahkaha sakız çiğneğen salak çocuk okul görevler kurs sonra tiyatro sonra yurt her gün yine aynı atraksyon eğlence eğlence :D
nedense bugün olnları anlatmak istiyorum kısaca... az önce bi arkadaşım diğerinin arkadaşına msn de adam ol dedi diye çocuk kıyameti kopardı.. işte bazı insanlar böle boş şeleri olay yapıyolar şu an oda o kadar gergin kii anlatamam!şaşkınımm hayatta kılıflarından başka bi değere sahip olmayanlar böyle lafları kaldıramaz tabiki enteresan...bugün endoskopi oldum..heyecan ve acı vericiydi.başlı başına bi hikayesi oldu o dakikaların! çok nazik bir hemşirenin ellerindeydim ne güzel sakin olabilmem için elinden geleni yaptı. aslında basit bir operasyon ama vücudun yabancı maddelere verdiği şu aşırı tepki yok mu işte o fenaydı. sakin olmam gereken kısım da orasıydı zaten. neyim var henüz bende bilmiyorum biyopsi alındı ve sonuçları bekliyorumm.. her neyse çok ayrıntıya girmicem demiştim zaten ayrıntılar tiksinç :s
eee efendime sölimm az önce gergin olan odada şimdi kahkahalar yankılanıyo yurt böle bişi işte dakikalar birbirine uymuyo... şimdi gülersin kapıdan dışarı bi çıkarsın karşıda kör bi arkadaşımız var onla karşılaşır bi kaç saniyelik dünyanı alt üst edersin.. hayat da böle zaten değil mi! bir öylesin bi böyle!

Hiç yorum yok: