24 Mayıs 2010 Pazartesi

ne anlamı var ki buraya yazdıklarımın....gözler birleşmediği sürece kelimelerle anlamsız tüm söylemler.o kadar ihtiyacım var ki haykırmaya yapamıyorum.
yalnızlığımın kimsesizliğimin sahteliğin içinde boğuldum sonunda.keşke anahtarı elimde olan bir çıkış yolum olsa.ama şimdi çıkıp gitmeye çalıştığım tüm kapılar başka kilitli kapıların anahtarlarını sunacak bana...kimse düşünmüyor beni!herkes kendi özgürlüğünün peşinde.ben özgürlük katili miyim?yalnızca seviyorum oysa.sevdiğim şeyler tarafından terkedilmek pahasına hayatta yaptığım en iyi şey tek marifetim sevmek.bu da yaptığım hatalar silsilesinin bir zinciri.telafisi nedir bilmem bilmek de istemem madem ki tek marifetim.şimdi yine başlamadan saçmalamaya gidiyorumm evet her zamanki gibi ama döneceğim evet her zamanki gibi....

Hiç yorum yok: