15 Aralık 2009 Salı

A'dan B'ye giden insanların hayatları....
yalancının resminin repliği. düşündürdü beni anlatmak gerekli dedirtti. A'dan B'ye mi gidiyor yani insanlar. Ben düz bir yolda ilerlediğimi sanmıyorum ama aslına bakılırsa A'dan geldim A'ya gidiyorum.Enteresan, geldiği ve gittiği bir şekilde belli olan insanoğlunun içine atılmış olduğu büyük mücadele kervanı.
yol tek değil onlarca yol var b'ye ulaşan seçip birini ya da bir kaçını devam ediyorsun yola. Duraklar oluyor bazen. Ben de bir duraktayım şimdi ama isteyerek durmadım motor su kaynattı istop ettim.sorunu halleder halletmez yola devam etmeyi planlıyorum ama arıza tahmin ettiğimden daha büyük.
insan ilk durağı olan anne kucağından kurtulduğu ve kutu kutu pense oynamayı bıraktığı zamandan itibaren dur kalk yapıp ilerlemeye başlıyor. ders en büyük derdi olurken gün geliyor da dersin en tatlı uğraşı olduğunu anlıyor. ihanetle karşılaşıyor. ihaneti aynaya bakınca görüyor en çok. kendi acıttığı kadar kimse acıtamıyor ve de en büyük ihaneti kendisine yapıyor. çünkü en çok tutulmayan söz insanın kendine verdiği sözler oluyor.
şimdi kendime sözler vermeliyim ama tutamayacağım sözler vermekten ve kendime ettiğim kötülüklere kötülük katmaktan korkuyorum.ama bu korku sözleriyle bana ihanet eden insanların yarattığı korkunun yanında bir hiç söylemeden edemicem.

Hiç yorum yok: