9 Mayıs 2010 Pazar

şanslı ...

sana bir son yazmak istiyorum...
iyi kötü farketmez sadece bir son
istediğim basit bir son
yapamıyorum
günden güne bir yıldız misali ısınıyorum
alev alıp kayıcam
kırılgan kalbime sert bir kabuk sarıp dolaşmaktan bıktım
ben kırılganım anlasanıza
gücüm kadar kırılgan
sert görüntüm kadar yumuşak
...
beni iten eller biraz daha müsaade lütfen
bir son yazmaya çalışıyorum
kendime değil hayır hayır
ben güne böyle bir son için başlamıyorum
...
bir hırs ki bir renk ki bir koku ki dünyada tek koparamıyorum

bugün şimdilik nefret ettiğim bir gün... facebook, tv, mağaza hepsi kapansa anneler günü diye birşey olmasa. evet buna hiç üzülmezdim benim melek annem uyurken hayat durmalı.. ta ki ben melek anne olana kadar. daha fazla da yazamıcam sanırım. kime ne

2 yorum:

PersonaNonGrata dedi ki...

kimi şeyler için son yazmak gerekmez bebişim..annenin anneler gününü kutluyorum..! anneler kutsaldır ve tartışmasız tapılasıdır!

PİA dedi ki...

yok buna bir son gerekli annemle ilgili bişi değil bu o artık sonsuzluk aleminde