13 Mayıs 2010 Perşembe

ortaya karışık

şimdi sen de herkes gibisin
diyor şair
hadi ordan
o bilmiyor ki
herkes demek
hiç kimse demektir
nasıl oluyor da herkes oluyor bir insan
bir insan ya en sevindiren olur ya da en üzen
böyle olması için de sevilen olur
sevmek lazım ki nefret gelsin
gel git bu hayat
sular bir çekip gidiyorlar bir de uzanıyorlar üzerimize bir boy
neyi sorguluyorsun ki
kime soruyorsun sorularını
kendine bir cevap bul bakalım önce
soramazsın ki cevap veremezsin
bekle bekle bekle
bir bakmışsın ömür geçirmişsin
bir ömür harcıyoruz ki bu olağan
işimize gücümüze baksak oysa ki
hayat kendi kendini yaşasa
yapamıyoruz
zaman öyle hızlı akıyor ki
her gün biraz daha yiten ömrümüzü
eksik tamamlamak istiyoruz
yani ben işte ben böyle telaşla
tek bir sayfa olsun benim olan diye bir senaryo arıyorum
her şeyi yapmayı hakeden başrol kızı kıskanıp
figüranlıktan başrole geçmek için kafamı bir cama dayayıp hayal kuruyorum...
yaşlanmışım zamanım geçmiş farkedemiyorum

Hiç yorum yok: