10 Mart 2010 Çarşamba

ben uyurum hepimizin yerine...
bunu isterim de üstelik
ama yorgun bedenim düşüncelerin karanlık pençeleriye savaşmayı bırakıp da dalamaz uykuya
rüyalar ne güzeldir oysa
nazım gibidir cemal gibidir orhan gibidir ee atilla da kırılmasın tabi
ama en çok cemal gibidir
ben en çok susmayı beceriyorum ya
o da konuşmayı beceriyor işte...


Şimdi sen kalkıp gidiyorsun. Git.
Gözlerin durur mu onlar da gidiyorlar. Gitsinler.
Oysa ben senin gözlerinsiz edemem bilirsin
Oysa Allah bilir bugün iyi uyanmıştık
Sevgiyeydi ilk açılışı gözlerimizin sırf onaydı
Bir kuş konmuş parmaklarıma uzun uzun ötmüştü
Bir sevişmek gelmiş bir daha gitmemişti
Yoktu dünlerde evvelsi günlerdeki yoksulluğumuz
Sanki hiç olmamıştı

Oysa kalbim işte şuracıkta çarpıyordu
Şurda senin gözlerindeki bakımsız mavi, güzel laflı İstanbullar
Şurda da etin çoğalıyordu dokundukça lafların dünyaların
Öyle düzeltici öyle yerine getiriciydi sevmek
Ki Karakoy köprüsüne yağmur yağarken
Bıraksalar gökyüzü kendini ikiye bölecekti
Çünkü iki kişiydik

.....

CEMAL SÜREYA

1 yorum:

PersonaNonGrata dedi ki...

Keşke hislerimi sana açıkca anlatabilseydim
Sana deli gibi aşık olduğumu söyleyebilseydim
Gözgöze geldiğimiz o anda
sanki Dilim tutuldu bir anda
Konuşamadım karşında
Oysa bütün cesaretimi toplayip sana gelmiştim
Senin için çarpan şu kalbi gör istemiştim
Tam elini tutmak üzereyken
Aşkımı itiraf edecekken
Sokaktan gelen o sesle yıkıldı dünyam.....domates biber patlıcaaaaaaan!
BARIŞ MANÇO abimiz;)
........

bizim yerimize de uyu ve rüyanda doya doya tat mutluluğunu..hayallerimiz bile artık kalıplaşmaya başlarken bari dünyadan kopmayı başardığımız o anda sen başka bi boyutta mutlu ol..iyi geceler bebişim..tatlı rüyalar..