2 Kasım 2009 Pazartesi


ohhh mis gibi kitap kokusu...her kitapta kendine has bir tat ve hayat var!elimdeki tüm parayı her zaman olduğu gibi kitaba verdim!ama mutluluk mu para mı derseniz mutluluk.kitaplarımda mutluluk var.beni içine alan hayat var!demiryolu çocukları, nietzsche ağladığında, harry potter serisi, insan ne ile yaşar, sofinin dünyası, angelanın külleri ve daha bir çokları.hepsi bir hayat gibi canıma can ekledi!şimdi bir kasa dolusu kitabım daha oldu bu yoğunlukla vakit ayırmak demek benim uyumamam demek olsa da okumaya devam...
bilmem sizlerin nasıl bir kariyer planı var!ben kendimi bildim bileli bir kitapçım olsun istiyorum!ama farklı bir kitapçı hayal ettim.. belki içinde kitap olan bir rüya...şimdi işletme okumak da zevk veriyo tabi bu bir adım amacıma ulaşmakta.hep paradan öte hayallerime sahip olmayı istedim.bu da gelecekteki en güzel hedefim. belgin hocanın dersi de anlam kazanıyo tabi bu durumda...ne kadar sermaye gerekir ne kadar sürede hayalimdeki gibi bir noktaya gelirim faln:Dtabi b ir de hayalime ortak olan insanlar var bu da güzel bişi onlarla bu hayali paylaşamaya ve gerçeğe dönüştürmeye hazırım... kitap kitap kitap!!!şimdiden reklam yapayım kendinizi kitap gibi hissedeceksiniz!kitap gibi hissetmek ne derseniz bunun cevabını bilmiyorsanız zaten okumuyorsunuz demektir!

Hiç yorum yok: