14 Ekim 2009 Çarşamba


ankara rüzgarlı bu gece...
rüzgardan da öte dışarıda tiz acıklı bir şarkı çalıyor...
anladım ankaraya kış geliyor.
yurda asılı bayrağın halatı duvarlardı hırsla dövüyor.
bu düeti dinlemeye korkuyorum ben.
bu soğuğun şarkısı üşümenin şarkısı yalnızların şarkısı ve evsizlerin ağıtı.
ankaraya kış geliyor!!
ben daha bir üşüyorum...
ağaçlar da yalnız kalıyor yavaştan onlara eşlik ediyorum.
yakında yıldızlar da gider...
ben gökyüzünü yıldızla seviyorum
ankaraya kış geliyor
ben köşeme çekiliyorum
işte şimdi bekleme zamanı
baharı bekliyorum
beklemek bu kadar zor olmamalı
sanırım bazen yapraksız bir ağaçla ya da yıldızsız bir semayla yetinebilmeli insan
ankara da ben askıya aldım hayatı bu gece
kışın ilk belirtisiyle uykuya daldık piayla birlikte.

1 yorum:

sagpertes dedi ki...

Ankara'ya öyle yakışırdı ki kar..