5 Eylül 2009 Cumartesi

ne yazacağımı bilmez bir şekilde açtım blogu...önlenemez bi yazma isteği belki! hatta saçmalamak istiyorum azıcık da. noktalamaya dikkat etmemek hata yapmak düşük cümleler kurmak istiyorum
bunun sebebini sorgulamaya gerek yok çünkü cevabını çok iyi biliyorum ÖZGÜRÜM...kimse hesap soramaz kelimelerime neden bunları yazdın diyemez bu kelimelerin sahibi benim hepsi benim ruhumdan kalbimden sorgusuzca çıkan döküntüler.. benden birer parça!
özgür olmak neden zor bu hayatta
kendi hayatınızı mı yaşıyorsunuz yoksa size uygun görülen hayatı mı bu soruyu sormalı insan kendine ben insanlara beni yönetiyosunuz taklidi yapıp kendi yoluma bakmaya çalışıyorum. şu hayatta inatçı olacaksın kendin çalıp kendin söylemeyi bileceksin. en önemliside acıya dayanıklı olmak! hayata tek kişi geldik ve tek gidişlik bir bilet var elimizde farkında olmask da tek kişilik bir yolculuk elimizde
böyle şimdi 60 yaşına gelmiş görmüş geçirmiş birinin cümlelerine benzedi belki ama dedim yaa özgürüm bugün saçmalamak ise benim ödülümm.

Hiç yorum yok: